Asiakastuki
Voit tarkistaa tilauksesi tilan helposti kirjautumalla lippu.fihin omilla tunnuksillasi. ”Näytä tilaukseni” -linkin takaa näet omat lipputilauksesi.
"Maksettu" tarkoittaa, että maksu on hyväksytty.
"Käsittely" tarkoittaa, että lippusi ovat postituskäsittelyssä.
"Peruutettu" tarkoittaa, että tilaus on purkautunut esimerkiksi verkkopankki- tai maksukorttikäsittelyn yhteydessä, eikä siitä ole muodostunut lippuja.
Jos maksun vahvistamisessa on ollut ongelmia, saattaa tilauksesi epäonnistua vaikka veloitus menisikin läpi. Tällöin kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme, josta sinulle joko toimitetaan mahdollisuuksien mukaan vastaavat liput tai veloitus palautetaan. Jos veloitus ei näytä onnistuneen, kannattaa ostoa yrittää uudelleen hetken päästä.
Lippuostot ovat sitovia. Tapahtumajärjestäjä vastaa tapahtuman järjestämisestä ja markkinoinnista.
Gramofonilla ei ole suoraan valtuuksia vaihtaa tai ostaa tilaamiasi lippuja takaisin, vaan asiasta päättää tapahtumanjärjestäjä. Lippuostos on sitova, ja vain ns force majeure –tapauksissa (sairaustapaus tai muuta vastaavaa) voit tiedustella lippuvaihtoa Lippu.filtä. Välitämme kyselysi tämän jälkeen tapahtumajärjestäjälle.
Lippujen välityspalveluissa ei ole normaalia 14 vrk peruutusaikaa, vaan pääsylippujen tilaus on sitova. Käyttäjäsopimuksessamme, jonka olet hyväksynyt, kohdassa ”Toimitusehdot” on mainittu seuraavasti: ”Lippuja ei voi vaihtaa eikä niitä lunasteta takaisin”.
Tilaisuuden järjestäjä vastaa tilaisuudesta, mm. ohjelma- ja katsomonmuutoksista, mahdollisesta peruuntumisesta ja niistä aiheutuneista kustannuksista kuin myös arvonlisäverolain 2 § (:940/1999) tarkoittamista velvoitteista.
- Tietosuojalausunnossa kuvataan, miten Gramofoni käsittelee asiakkaiden ja potentiaalisten asiakkaiden henkilötietoja ja toteutetaan tietosuoja-asetuksen artiklojen 13 ja 14 edellytysten mukainen läpinäkyvää informointia.
- Keräämme henkilötietojasi, kun asioit Gramofonin palveluissa tai mobiilisovelluksessamme. Tietojasi käsitellään, kun ostat tapahtumalippuja, tilaat uutiskirjeen, osallistut markkinointikampanjaan tai kyselytutkimukseen, annat palautetta tai olet yhteydessä asiakaspalveluumme.
- Ostaessasi lipun korvamato.fi -verkkokaupasta voimme luovuttaa saamamme henkilötiedot sille vastuulliselle tapahtumanjärjestäjälle, jonka lippuja olet ostanut. Tällöin asiakassuhde syntyy myös vastuullisen tapahtumanjärjestäjän kanssa ja kyseinen vastuullinen tapahtumanjärjestäjä voi halutessaan lähettää sinulle sähköistä suoramarkkinointia.
- Keräämämme tiedot voivat olla sellaisia, joita annat itse lippujen ostamisen tai kampanjaan osallistumisen yhteydessä tai tietoja jotka tallentuvat samalla kun käytät palveluitamme (esimerkiksi evästeet, sijaintitiedot ja IP-osoitteet).
- Käsittelemme tietojasi palvelujemme toteuttamisessa ja kehittämisessä. Kerättyjen tietojen käsittely auttaa meitä analysoimaan asiakkaidemme mieltymyksiä ja toiveita.
- Yhdistelemme keräämiämme tietoja toisiinsa ja luomme profiileja, joiden avulla pyrimme personoimaan palvelujamme ja markkinointia.
- Käsittelemme henkilötietojasi tarjotessamme sinulle asiakaspalvelua ja lähettäessämme asiakasviestintää. Lisäksi lähetämme sinulle lain sallimissa rajoissa suostumuksen tai asiakkuuden perusteella sähköistä suoramarkkinointia ja kohdennamme henkilötietojesi käsittelyn avulla sinulle juuri sinua kiinnostavaa markkinointia.
- Kunnioitamme yksityisyydensuojaasi kaikessa suorittamassamme käsittelyssä. Käsittelemme mahdollisuuksien mukaan pseudonimisoituja tietoja ja segmenttitietoja. Emme käsittele sinuun yhdistettävissä olevia tietoja, ellei se ole välttämätöntä käsittelyn tarkoitusten toteuttamiseksi. Pseudonymisoimme tiedot kun ne evät ole enää tarpeen käyttötarkoituksiamme varten.
- Gramofonin tuotteet ja palvelut on tyypillisesti tarkoitettu kaikille yleisöille. Gramofoni ei kuitenkaan tietoisesti kerää henkilötietoja alle 15-vuotiaista lapsista ilman heidän vanhempiensa tai huoltajiensa suostumusta.
Nykyinen tietosuojalausuntomme on laajennettu rekisteriseloste, jossa kerrotaan myös rekisteröidyn oikeuksista.
Tämä tarkoittaa sitä, että lippukiintiö hakemassasi hintaryhmässä tai katsomossa on tällä hetkellä loppuunvarattu, liput eivät ole vielä tulleet myyntiin tai myynti on päättynyt.
Internetissä lähetettävät videolähetykset saattavat joskus hieman pätkiä. Kokeile muuttaa videon laatua videoikkunan oikeasta alakulmasta löytyvästä hammasrattaasta. Myös Auto-toiminnon käyttäminen saattaa aiheuttaa pätkimistä, joten sen käyttämistä kannattaa välttää.
Lähetys on katsottavissa 7 vuorokautta lähetyspäivän jälkeen. Mikäli keikka tapahtuu 1.8., on tallenne katsottavissa 7 kokonaista vuorokautta 2.8. alkaen. Katseluoikeutesi päättyy siis 8.8. klo 23:59.
Normaaleista esiintymisistä poiketen korvamato.fi-tapahtumat alkavat aina ajallaan. Ole siis ajoissa paikalla.